Trije razlogi zakaj umetna inteligenca v resnici ni za vaše podjetje?
Marsikdo danes ob besedah umetna inteligenca zgolj zamahne z roko in izjavi, da so to spet velike filozofije znanstvenikov in mokre sanje velikih svetovnih informacijskih podjetij in ja, posebej Kitajske.
A po raziskavi podjetja Statista, je trg umetne inteligence že leta 2017 dosegel vrednost 2,42 milijard ameriških dolarjev in naj bi do 2025 zrasel na 59,74 milijard. Bolj kot obseg je presenetljiva divja rast.
Ob tem se seveda takoj zastavi vprašanje zakaj, če je temu tako, to ni nekaj s čimer bi se podjetje ukvarjalo? Pa pojdimo po vrsti in si poglejmo razloge kar s pomočjo treh vprašanj.
Najprej, ali veste kaj umetna inteligenca je in kje ter kako se danes v praksi že uporablja?
Področje umetne inteligence je začelo svojo pot leta 1956 in že leta 1973 doživelo prvo krizo znano kot sedem letno AI zimo in drugo 1987, ko so se vlaganja v raziskave na tem področju praktično ukinile. A je razvoj zmogljivosti računalnikov začel novo dobo, ko je 1997 program Deep Blue premagal svetovnega prvaka v šahu.
Sodobna umetna inteligenca že omogoča hitro in natančno prepoznavno slik, zna poiskati vsebinske in kontekstualne vzorce, iz govora ugotoviti razpoloženje govorca, program LawGeex pa je s 95% natančnostjo v 24 sekundah opozoril na pravne napake v pogodbi, za katero je skupina odvetnikov potrebovala skoraj eno uro in dosegla le 84% natančnost.
Naslednje vprašanje, ali ste inovativno podjetje vajeno sprememb in hitrega prilagajanja?
Zakaj? Zato, ker je umetna inteligenca namenjena ravno temu, da podjetja z njeno pomočjo in uporabo stopijo izven obstoječih praks in pričnejo reševati poslovne izzive in ustvarjati nove izdelke in storitve na popolnoma drugačen način.
In na koncu, a ne najmanj pomembno, ali veste pri čem in v kakšni meri prav vam in vašemu podjetju lahko umetna inteligenca pomaga?
Morda se sliši nekoliko čudno, a dan danes je umetna inteligenca na voljo prav vsem in vsakomur in ni rezervirana le za največja podjetja ali pa tehnološko najnaprednejša. V večini primerov se je na posamezne storitve enostavno naročiti. Ob tem pa je potrebno vedeti, da umetna inteligenca ni dobra za vsako uporabo in da ne rešuje vseh problemov in težav. Še.
Podjetja uporabljajo danes umetno inteligenco najpogosteje na treh področjih: pri zaposlovanju, za optimizacijo procesov in morda najpomembneje pri izboljševanju storitev za kupce.
Kako pa ste se vi odločili uporabiti umetno inteligenco?
Več informacij na www.livingbitsandthings.com!