Tudi Facebook se je zanimal za Fitbit, ki ga je na koncu kupil Google
Kot smo že poročali, se je Google zanimal za nakup Fitbit, podjetja, ki izdeluje pametne zapestnice in ure, nekaj dni kasneje pa je bil nakup tudi sklenjen. Za 2,1 milijarde dolarjev. Toda kupec bi prav lahko bil tudi – Facebook.
Kot poroča The Information, je bil kandidat za vstop na področje pametnih zapestnic in pametnih ur tudi Facebook, le da je Google na koncu menda ponudil kar dvakrat več denarja. Facebook nima ravno velikega oddelka za strojno opremo – veliko so stavili na Oculus, opremo za navidezno resničnost imajo pa tudi pametne zaslone Portal. Kot kaže, imajo ambicije ponudbo razširiti, vendar ne tako zelo kot Google.
Ne pozabimo tudi, da glavna vrednost podjetja Fitbit v resnici ni njihovo znanje izdelave strojne opreme, ampak osebni (zdravstveni) podatki, ki so jih o uporabnikih zbrali v sodelovanju z zdravstvenimi zavarovalnicami. Podatki, ki so pomembni tako za Google kot za Facebook.