Tudi Tinder se je odločil, da Googlu ne bo plačeval 30 odstotkov
Podjetje Match, lastnik priljubljene »zmenkarijske« aplikacije Tinder je stopilo na vlak tistih, ki so se odločili uporabnikom ponuditi lastni sistem zaračunavanja in bo obšlo plačilni sistem v Google Play.
Razlog je logičen – Google (in seveda tudi Apple) za vse transakcije, ki so speljane preko uradne trgovine (nakupi aplikacij in storitev, pa tudi nakupi v samih aplikacijah) zaračuna provizijo, ki običajno znaša 30 odstotkov. Slednje je v resnici zelo visoka vsota, ki je smiselna le, če je podjetje/aplikacija dovolj majhno, z malo uporabniki, da se jim ne izplača vlaganje v lastni sistem zaračunavanja. Ko podjetje/aplikacija dovolj zraste, je smiselno narediti obvoz, kot so že dokazali nekateri večji igralci. Epic je denimo s svojo igro Fortnite popolnoma zaobšel Googlovo trgovino (tudi za sam prenos), Netflix od nedavnega ne dovoljuje več sklepanja naročnin preko Applove trgovine AppStore, Spotify pa je pri Evropski komisiji sprožil spor proti Applu, saj meni, da je omenjenih 30% dejansko davek, ki ga morajo plačevati konkurentu (Apple je tudi ponudnik glasbe, kot Spotify).
Apple in Google sta svoji trgovini AppStore in Play Store zagnala že leta 2008, obe pa sta zelo dobičkonosna dela podjetij. Zanimivo bo spremljati, če je Tinder morda začetek plazu velikih ponudnikov, ki se bodo uprli duopolu mobilnih trgovin.