Objavljeno: 18.2.2008

Tudi Toyota in ŠCV v Second Life

Virtualni svet Second Life pridobiva na veljavi in tega se očitno zavedamo tudi v Sloveniji, saj navidezno resničnost v svojo korist skušata obrniti Šolski center Velenje (ŠCV) in Toyota Adria.

Pretekli teden je ŠCV namreč odprl vrata v svoje virtualno domovanje, v petek pa je celo izvedel informativni dan, ki je potekal vzporedno s tistim v resničnem življenju.

Toyota Adria pa je v sodelovanju s podjetji Saatchi & Saatchi in ZenithOptimedia zakupila dvajset oglasnih mest na virtualnih oglasnih plakatih, ki so prisotni v regiji Slovenia in na nekaterih drugih lokacijah.

http://www.scv.si/

http://www.toyota.si/

http://www.secondlife.com/

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji