Objavljeno: 7.2.2014

Twitter gor s prihodki, dol z uporabniki

Družba Twitter je prvič objavila poslovne rezultate, potem ko je lani jeseni vstopila na borzo. Med številkami je spodbuden predvsem finančni del, rast uporabnikov pa je povsem upehala, zaradi česar je pod vprašajem tržna vrednost podjetja, ocenjena na 35 milijard ameriških dolarjev. Za zadnje četrtletje lanskega leta tako poročajo o 242 milijonih dolarjev prihodkov, kar je več kot podvojenih 112 milijonov v enakem kvartalu leta 2012.  Kljub temu pa komaj sedem let staro podjetje še vedno posluje negativno, neto izguba je iz 8,7 milijona narasla na dobre pol milijarde dolarjev, za kar pa so večidel kriva lanska poplačila delničarjev.

Nekoliko drugače pa se stvari odvijajo pri številu uporabnikov; v zadnjem četrtletju leta 2013 jih je imel Twitter 241 milijonov, kar je slabo tretjino več kot leto poprej, ko jih je bilo 185 milijonov, se je pa njihova stopnja rasti upočasnila za približno 25 odstotkov. V tretjem četrtletju 2013 je ta znašala 39 odstotkov, še konec leta 2012 pa je letna rast uporabnikov tega družabnega omrežja znašala okoli 60 odstotkov na leto. Prav ti trendi so po mnenju analitikov krivi za zdrs delnice v začetku februarja, ki je lastnikom odnesel slabo petino njihove vrednosti.

Prav zato je pod pritiskom investitorjev vodstvo podjetja nedavno napovedalo, da bo eden prvih ukrepov tudi bolj poenostavljena uporaba storitve, kar naj bi bilo ključno za pritegnitev novih uporabnikov.

Zanimiv je še podatek, da več kot tri četrtine prihodkov, ki jih Twitter prejme na račun oglaševanja, prihaja z mobilnih naprav.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji