Objavljeno: 9.10.2019 13:00

Twitter je telefonske številke za dvostopenjsko prijavo uporabljal v marketinške namene

Podjetje Twitter je s posebnim zapisom obvestilo uporabnike, da so sredi septembra odpravili napako, zaradi katere so telefonske številke uporabnikov, ki so bile Twitterju sporočene z namenom dvostopenjske prijave, uporabljali tudi v marketinške namene.

Ugotovili so namreč, da je sistem »morda« tovrstne telefonske številke uparjal s telefonskimi številkami in elektronskimi naslovi, ki so jih za oglaševanje v sistem nalagali zunanji oglaševalci. Predvidevamo, da so bili ciljani oglasi s tem res zelo natančno »ciljani«…

Pri Twitterju se uporabnikom opravičujejo in zatrjujejo, da v nobenem primeru ni prišlo do deljenja osebnih podatkov izven podjetja.

Mimogrede, nekaj podobnega se je lani »zgodilo« tudi Facebooku.

 

 

Dvostopenjsko prijavo kljub vsemu uporabljajte, čeravno v povezavi s telefonom (SMS) ni najbolj varna; priporočamo raje specializirano aplikacijo, kot je Google Authenticator.

 

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji