Twitter je telefonske številke za dvostopenjsko prijavo uporabljal v marketinške namene
Podjetje Twitter je s posebnim zapisom obvestilo uporabnike, da so sredi septembra odpravili napako, zaradi katere so telefonske številke uporabnikov, ki so bile Twitterju sporočene z namenom dvostopenjske prijave, uporabljali tudi v marketinške namene.
Ugotovili so namreč, da je sistem »morda« tovrstne telefonske številke uparjal s telefonskimi številkami in elektronskimi naslovi, ki so jih za oglaševanje v sistem nalagali zunanji oglaševalci. Predvidevamo, da so bili ciljani oglasi s tem res zelo natančno »ciljani«…
Pri Twitterju se uporabnikom opravičujejo in zatrjujejo, da v nobenem primeru ni prišlo do deljenja osebnih podatkov izven podjetja.
Mimogrede, nekaj podobnega se je lani »zgodilo« tudi Facebooku.
Dvostopenjsko prijavo kljub vsemu uporabljajte, čeravno v povezavi s telefonom (SMS) ni najbolj varna; priporočamo raje specializirano aplikacijo, kot je Google Authenticator.