Twitter sam sebi največji sovražnik
Nove omejitve, vključno s stalno prijavo in zgornjo mejo brezplačnega branja, ki jih je Twitter uvedel pod Muskovim lastništvom, so močno prizadele ekosistem družabnega omrežja.
- Twitterjevi oglaševalski prihodki so se razpolovili
- Twitter je danes vreden le tretjino cene, ki jo je plačal Musk
Nov dan, nova pravila. Takšna je zadnje čase agenda nekdaj čislanega družabnega omrežja Twitter. Uporabniki se morajo zdaj prijaviti, če želijo brati objavljena sporočila, hkrati pa jih brez naročnine Blue ne morejo prebrati več kot 600 na dan. Prva sprememba je povzročila precejšen upad prometa, ki so ga omrežju prej dostavljali iskalniki. Google Search naj bi zaradi zahteve po prijavi prikazal polovico manj zadetkov s Twitterja kot pred uvedbo pravila. Na drugi strani pa omejitev branja, ki naj bi omrežje ščitila pred neželenim pridobivanjem podatkov (ang. data scraping), povzroča preglavice vsem odjemalcem, vključno s hišnim upraviteljem TweetDeck. Slednji je prenehal delovati in ekipa z Muskom je pripravila novo verzijo. Ki je (za zdaj) na voljo le uporabnikom plačljivega računa, seveda.