Učinkovito reševanje IT-izzivov v zdravstvu: izbira prave programske opreme za podporo na daljavo
V hitro spreminjajoči se digitalni dobi je integracija tehnologije v zdravstvo nujnost, ne več izbira. Vedno več računalnikov in visokotehnološka oprema, ki jih vsakodnevno uporabljajo zdravstveni delavci in strokovnjaki, zahtevajo usposobljeno ekipo IT-strokovnjakov in učinkovito, predvsem pa varno programsko opremo za tehnično podporo ter dostop na daljavo.
Kako izzive, ki jih prinaša pospešena digitalizacija, rešuje UKC Ljubljana
Za lažje razumevanje bomo za primer vzeli Univerzitetni klinični center Ljubljana (UKC). Z več kot 8.000 zaposlenimi je največja zdravstvena ustanova v Sloveniji in ena največjih v srednji Evropi, ki se s svojimi dosežki na področju zdravstva lahko primerja z nekaterimi najuglednejšimi institucijami po Evropi in svetu. Za zagotavljanje visokokakovostne zdravstvene oskrbe in storitev so v UKC postopoma uvajali vedno več računalnikov in nove visokotehnološke opreme. Postavljeni so bili pred izziv, kako zagotoviti dovolj učinkovito in hitro tehnično podporo za svoje zdravstvene delavce in strokovnjake.
Zanesljivo in varno orodje za oddaljeni dostop do računalnikov igra pomembno vlogo
Po preizkusu več osrednjih rešitev za dostop do oddaljenega namizja v industriji je UKC izbral ISL Online, programsko opremo, ki jo že od leta 2001 razvija slovensko podjetje XLAB. Rešitev, nameščena na strežnikih UKC, je izpolnila njihove stroge varnostne zahteve in hkrati zagotovila zasebnost in popolno neodvisnost.
Ključni razlog, da so v UKC izbrali ISL Online, je bila varnost. Zaradi občutljive narave podatkov, s katerimi UKC razpolaga, je v poštev prišla le programska oprema, ki se lahko naloži na lasten strežnik in omogoča shranjevanje vseh podatkov na lokalnem strežniku.
Programsko opremo za oddaljeni dostop so naložili na približno 2.000 računalnikov v UKC, do katerih lahko s svojega računalnika ali mobilne naprave dostopajo pooblaščeni člani IT-ekipe UKC. Ob pomoči ISL Online lahko IT-ekipa takoj ponudi tehnično podporo zdravstvenim delavcem oziroma skrbi za redno vzdrževanje in brezhibno delovanje naprav.
Vse seje, ki potekajo med IT-tehniki in zdravstvenimi delavci, so šifrirane z najvišjimi varnostnimi standardi (AES 256-bit). Poleg tega ISL Online IT administratorjem omogoča, da glede na varnostne zahteve vodstva UKC nastavijo še številne dodatne varnostne omejitve pri dostopanju do internih računalnikov in podatkov.
UKC zdaj že nekaj let za tehnično podporo na daljavo uporablja izključno ISL Online, vse ostale programe za oddaljeni dostop pa so ukinili. Ker je ISL Online produkt slovenskega podjetja, je program v celoti lokaliziran v slovenski jezik, prav tako je UKC kot stranki zagotovljena tehnična podpora na najvišji ravni v slovenščini.
Rezultat?
IT-ekipa UKC ob pomoči ISL Online reši do 80 odstotkov vseh tehničnih težav. Z uvedbo orodja za oddaljeni dostop in tehnične podpore na daljavo so dosegli občutno povečanje produktivnosti, prihranili so čas in optimizirali stroške. Učinkovita komunikacija in hitrejše reševanje IT-težav zdravstvenim strokovnjakom omogočata, da se lahko bolj osredotočijo na oskrbo pacientov.