Uporaba kabelskih modemov narašča
V tretjem trimesečju leta 2002 se je svetovna prodaja kabelskih modemov povečala skoraj za 20 odstotkov na tri milijone enot. V enakem lanskem obdobju je bilo prodanih 2,5 milijona kabelskih modemov, ugotavljajo pri družbi Gartner. Širokopasovni dostop do interneta preko kabla je vse bolj priljubljen predvsem v Severni Ameriki, kjer naj bi se konkurenca pri prodaji kabelskih modemov kmalu zaostrila zaradi proizvajalcev iz Azije.
Sicer pa je prvo ime na tem področju še vedno Motorola s tretjinskim svetovnim tržnim deležem. Motorola se je še posebej dobro odrezala na tržnem segmentu izdelkov združljivih s standardom DOCSIS (data over cable service interface specification), ki je prevladujoč med kabelskimi modemi. Delež modemov ne-DOCSIS v tretjem trimesečju je bil namreč samo 1,3-odstoten.
Slaba prodaja tovrstnih modelov je bila usodna za družbo Terayon, ki je padla z drugega na peto mesto, prehiteli pa so jo Toshiba, Ambit in Thompson. Sicer pa pri Gartnerju pričakujejo, da bodo trg kabelskim modemov kmalu prevzeli proizvajalci brez znanih blagovnih znamk, ki jih agresivno podpirajo predvsem izdelovalci čipov za kabelske modeme. Ta trend se je že začel v azijsko-pacifiški regiji.