Objavljeno: 5.7.2019 10:00

Uporabniki japonske plačilne aplikacije 7Eleven so zaradi hekerskega vdora ob okoli 450.000 evrov

Japonska podružnica trgovinske verige 7Eleven je v začetku tedna splavila mobilno aplikacijo, s katero je bilo mogoče plačevati v njihovih trgovinah in ki je bila vezana na plačilno kartico uporabnika. Le nekaj dni kasneje so se pojavili prve pritožbe uporabnikov, da jih je sistem bremenil za nakupe, ki jih sami niso opravili.

Preiskava je potrdila, da so v sistem vdrli nepovabljeni hekerji in prevzeli nadzor nad plačilnimi aplikacijami približno 900 uporabnikov. Oškodovali so jih za 55 milijonov jenov, kar je okoli 450.000 evrov. Podjetje 7Eleven je že potrdilo, da bodo uporabnikom povrnili zlorabljen denar.

Vdor je bil mogoč zaradi izredno površno narejenega sistema, ki je omogočal ponastavitev gesla že z vpisom elektronskega naslova obstoječega uporabnika in njegovega rojstnega dneva. Oba podatka je pri marsikomu mogoče izbrskati v spletu, rojstni dan še najlažje denimo na Facebooku.

BBC

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji