Objavljeno: 15.5.2003

Uspešno poslovanje Salesforce.com na področju CRM

Izdelovalec rešitev za CRM in ponudnik storitev zunanjega izvajanja Salesforce.com je objavil, da je v svojih štirih letih obstoja letos prvič dosegel dobiček v fiskalnem četrtletju. Natančnejših številk o uspešnosti poslovanja in o izgubah v preteklem poslovanju ni na voljo, ker je podjetje v privatni lasti. Z uspešnim poslovanjem pa je podjetje dokazalo, da je zunanje izvajanje na področju CRM lahko uspešno in donosno.

Večja podjetja se odločajo za zunanje izvajanje na področju CRM, ker se bojijo začetnih stroškov vpeljave rešitve, v primeru, ko bi se odločili za nakup. Z zunanjim izvajalcem pa je čas od začetka implementacije rešitve do produkcijskega delovanja mnogo krajši, izognejo pa se tudi začetni naložbi za nakup opreme, ki jo pri zunanjem izvajalcu najamejo.

V podjetju Salesforce.com načrtujejo izpopolnitev svojih rešitev v prihodnosti z dodatnimi možnostmi, primernimi za velika podjetja, pa tudi z izpopolnitvijo področja poročanj z izdelavo vnaprej pripravljenih poročil. Razmišljajo, da bi razširili poslovna področja svojih rešitev iz upravljanja odnosa s strankami na bolj celovito pokrivanje poslovanja podjetij, tako da bi nekoč lahko konkurirali ponudnikom poslovnih informacijskih sistemov, na primer SAPu ali Microsoftu.

http://www.salesforce.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji