Varovanje podatkov pogosto ni preverjano
Raziskava, ki jo je opravilo podjetje Brilliant Ideas LLC med skoraj 500 predstavniki podjetij je razkrila, da velika večina, kar 89% vseh vprašanih, opravlja testiranje postopkov varovanja podatkov (backup/restore) le enkrat na leto ali pa postopkov testiranja sploh ene opravlja.
Kljub temu skoraj 67% vprašanih verjame, da bodo postopki za povrnitev podatkov v primeru napak delovali pravilno. V isti sapi pa 70% anketirancev meni, da bodo za povrnitev strežnikov potrebovali vsaj štiri ure za minimalno povrnitev funkcionalnosti, kar predstavlja zelo velika tveganja za večino poslovnih procesov. V večini primerov naj bi popolno funkcionalnost v primeru napak povrnili šele v nekaj dneh, meni 50% vprašanih.
Raziskava je pokazala, da večina podjetij še vedno močno podcenjuje posledice morebitne izgube podatkov ali zgolj nedelovanja sistemov. Družba IDC tako navaja, da nedelovanje IT sistemov podjetja v povprečju stanejo od 84.000 do 90.000 dolarjev za vsako uro nedelovanja. Da ne gre zgolj za špekulacije zgovorno potrjuje statistika, ki jo je objavila ameriška agencija NARA (National Archives and Records Administration). PO podatkih agencije je 90% podjetij, ki so utrpela teden dni ali daljše obdobje nedelovanja IT sistemov propadla v obdobju krajšem od 12 mesecev od incidenta.
Na drugi strani srečamo peščico podjetij, ki povrnitve iz katastrofalnih napak jemljejo nadvse resno in zagotavljajo povrnitev delovanja sistemov v manj kot petih minutah za večino produkcijskih sistemov. V večini primerov gre za redundančne sisteme, ki so sinhronizirani v realnem času s produkcijskim okoljem, čas za povrnitev pa je v večini primerov potreben za spremembo ključnih nastavitev.