Objavljeno: 18.8.2003

Več kot 13 milijard za varnost

S prodajo varnostnih izdelkov v podjetjih naj bi po napovedih družbe Datamonitor do leta 2006 ustvarili 13,5 milijarde dolarjev. Lani je bil izkupiček skoraj dvakrat manjši (7,1 milijarde dolarjev). Prodaja naj bi se najbolj povečala na področju zaščite pred vdori (intrusion protection), izkoriščanja šibkih točk (vulnerability assessment) in orodij za upravljanje z varnostjo (security management tools). Največji delež prodaje naj bi še naprej zadržale ZDA s skoraj 7-milijardnim izkupičkom, najhitreje rastoča trga pa bosta latinsko-ameriško in azijsko-pacifiško. Evropa, Bližnji vzhod in Afrika (EMEA) naj bi v letih 2002-2006 ustvarili 18-odstotno povprečno letno rast.

Datamonitor ugotavlja, da so proizvajalci varnostnih izdelkov večinoma uspešni le v enem tržnem segmentu in ne uspejo pokriti varnostnih zahtev v celoti. Sicer pa se še vedno zelo dobro prodajajo protivirusni programi in požarni zidovi, čeprav gre za najstarejše izdelke v varnostni areni. Datamonitor napoveduje svetlo prihodnost na tem področju tako imenovani stopenjski varnosti (layered security), ki naj bi bila nameščena na vseh stopnjah v podjetju - na vstopnih točkah, v omrežju, na strežnikih in pri vseh uporabniških napravah (osebni, prenosni in ročni računalniki).

http://www.datamonitor.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji