Videkonference bodo postale stalnica
Analitska družba Gartner je opravila raziskavo o uporabi videokonferenc, v kateri je razvidno, da bo tovrstna tehnologija postala stalnica v načinu poslovnega sestankovanja. Gartner zato napoveduje, da bo leta 2024 samo še četrtina poslovnih sestankov potekala s fizično bližino sodelujočih. To je bistvena sprememba v primerjav s časi pred pandemijo, kjer je potekalo okoli 60% sestankov med osebami v istem prostoru.
Gartner tudi napoveduje, da bo zaradi koronavirusa rast uporabe videokonferenc v poslovnem okolju v letu 2020 narasla za 25%, kar je ena najhitrejših rasti uporabe tehnologij v poslovnem okolju. Obenem pa opozarjajo, da bo v naslednjem letu ta rast uplahnila, pač zato, ker bodo videokonference postale nova stalnica. Seveda ob primeru, da ne bo novih zaostritev v javnem zdravstvu, ki bi lahko še povečale delež sestankovanj na daljavo.
Čeprav je pandemija povečala povpraševanje po videokonferencah pri praktično vseh ponudnikih storitev, je največjo rast doživela družba Zoom. Podjetje je nedavno objavilo poslovne rezultate minulega četrtletja, ki kažejo rast prihodkov v višini 169%, kar le redko vidimo v sodobnih časih, kjer vlada močna konkurenca na trgu tehnoloških izdelkov. Ob tem so tudi objavili, da je v konicah njihovo storitev uporabljalo kar 300 milijonov uporabnikov – dnevno!
Ker Zoom pričakuje močno povpraševanje tudi v prihodnjih mesecih so si delničarjem upali napovedati letne prihodke v višini 1,775 do 1,8 milijarde dolarjev. Za primerjavo – leta 2019 je Zoom ustavil 622 milijonov dolarjev prihodkov. Kako veliko, najbrž celo pretirano navdušenje vlada okoli družbe Zoom, kaže tudi ocena tržne vrednosti podjetja (Zoom kotira na borzi), ki znaša skoraj 62 milijard dolarjev. Najbrž pa te številke niso povsem vzdržne.