Virtualni avtomobilski salon
Nissan namerava svoj najnovejši SUV Pathfinder v ZDA promovirati na prav poseben način. Namesto, da bi v prodajne salone poslali primerke najnovejšega vozila (mimogrede, ta bo nared šele čez 10 mesecev), ki bi si ga lahko kupci pogledali od blizu, so se odločili za vzpostavitev virtualne predstavitve vozila, ki oponaša izkušnjo ogleda v živo.
V ta namen so razvili poseben program, ki uporablja znameniti Microsoftov senzor Kinect (sicer uporabljen v konzolah Xbox) in omogoča virtualni sprehod okoli vozila, celo navidezni "vstop" v vozilo in ogled notranjosti. Avtorji so šli tako daleč, da se lahko uporabnik ob skloni in s tem približa podrobnosti na karoseriji ali v notranjosti, privošči pa si lahko celo stvari, ki bi jih v realnem okolju težko dosegel - vozilu lahko spremeni barvo, opremo i ostale podrobnosti. V pomoč so seveda veliki zasloni, ki v prodajnem salonu pričarajo občutek resničnega vozila.
Nissan bo virtualno vozilo postavil v 16 salonov po vsej državi. Na podlagi izkušnje in mnenja kupcev, utegnejo ta sistem še razširiti. Med tem so že izračunali, da lahko na ta način precej prihranijo pri stroških za zagotavljanje razstavnih vozil, en sistem lahko uporabijo za cel niz različnih izdelkov, poleg tega pa lahko kupce začenjajo motivirati precej predn so vozila nared iz proizvodnih trakov.