Vodafone razkriva svojo strategijo mobilnega interneta
Vodafone je razkril strategijo razvoja novih storitev, ki bodo njihovim uporabnikom mobilne telefonije omogočile dostop do podatkov in interneta. Storitvam bodo najverjetneje dodelili novo blagovno znamko, katere imena še niso razkrili. Vrednost naložb v prvih treh letih ocenjujejo na pol milijarde dolarjev (100 milijard tolarjev). Prve storitve naj bi bile na voljo julija 2000 in bi skozi posebne internetne dveri bile dostopne uporabnikom povsod po svetu.
Do konca letošnjega leta bodo storitve okrepljene še s storitvami določanja položaja (GPS) in namenskimi programi za elektronsko trgovanje. Pri razvoju ponudbe bodo sodelovala zveneča imena: IBM bo sistemski integrator, Sabre in Charles Schwab bosta sodelovala pri razvoju vsebin, Palm Computing bo prilagodil svoje ročne računalnike novim internetnim namenskim programom, Ericsson in Nokia pa naj bi do julija zagotovila zadostno število telefonov s podporo protokolu WAP. Sun Microsystems in zveza Sun-Netscape sodelujeta pri razvoju zgradbe in tehnologije za Vodafonovo globalno brezžično internetno platformo. InfoSpace.com zagotavlja tehnologijo za brezžične internetne storitve, ki ni odvisna od naprav in ki podpira različne standarde v mobilni telefoniji (npr. GSM, GPRS in 3G).
Poznavalci ocenjujejo, da je Vodafone z razkrivanjem svoje strategije obenem želel vplivati na delničarje nemškega Mannesmanna, nad katerim Vodafone Airtouch že od novembra lani poskuša izvesti sovražni prevzem.