Vodilni pri Googlu menijo, da jim TikTok in Instagram odžirata posel
Eden izmed vodilnih pri Googlu, Prabhakar Raghavan, je na pogovoru v okviru konference Brainstorm Tech omenil, da se uporabniki spreminjajo in da iskalnik Google in Zemljevidi kmalu ne bosta več ključni vstopni točki v internet, kot sta sedaj.
Interna Googlova študija (ki vključuje ameriške uporabnike starosti med 18 in 24 leti) je denimo ugotovila, da približno 40 % mladih, ko išče lokacijo za večerjo, te ne poišče v Google Maps ali z iskalnikom, ampak se odpravijo na TikTok ali Instagram. Druga Googlova študija pa je pokazala, da se 55 % iskanj za izdelki danes začne na – Amazonu.
Raghavan je še omenil, da bo treba prav kmalu drastično spremeniti tudi sistem spletnih zemljevidov, oz. aplikacijo Maps. Generacije, ki danes prihajajo na splet namreč še nikoli niso videle starih »papirnih« zemljevidov, zato jim ni logično, zakaj bi se morali na telefonu ukvarjati s »papirnimi zemljevidi, ki pač slučajno živijo v telefonu« in na njih opazovati nekakšno modro piko. Zato se pri Googlu močno trudijo z drugačnimi zemljevidi, ki denimo vključujejo nadgrajeno resničnost in nadgrajeni pogled 3D.
Tudi Googlov iskalnik se iz zgoraj navedenih razlogov trudi postati drugačen. V nekaterih okoljih tako že 30 % iskanj pride s pomočjo prepoznavanja govora, prihodnost pa bo tudi na tem področju morda v tehnologiji navidezne in nadgrajene resničnosti. Uporabnik bo morda le s telefonom pokazal kaj ga zanima.