Vrednost trga mobilnih storitev v regiji presegla mejo 15 milijard dolarjev
Kljub nadaljnjemu zniževanju cen in bližajoči se nasičenosti trgov mobilnih storitev se je prodaja v srednji in vzhodni Evropi v letu 2005 povečala za 13,5% in dosegla vrednost 15,12 milijard dolarjev. Rezultati raziskave analitske hiše IDC, ki je zajela 11 držav v regiji, kažejo, da se ta trend tudi v bližnji prihodnosti ne bo ustavil, saj pričakovana stopnja rasti v letu 2006 znaša 9,5%. Hkrati s trgom se je v letu 2005 za visokih 15,7% povečalo tudi število naročniških razmerij v regiji, s čimer je stopnja mobilne penetracije dosegla 78%. Trenutno so v Srednji in Vzhodni Evropi štiri države, v katerih je stopnja penetracije presegla mejo 100%: Češka Republika, Estonija, Litva in Slovenija.
Poljski trg je bil po številu naročnin v letu 2005 največji v regiji in je bil za kar dvakrat večji kot trg najbližje zasledovalke Romunije, medtem ko je zasičeni češki trg pristal na tretjem mestu. Skupaj ti trije trgi predstavljajo preko 61% celotnih aktivnih mobilnih naročnin v regiji. Ko pa države pogledamo po povprečni porabi po uporabniku, se vodilni trgi precej premešajo. V tej kategoriji je bil vodilni trg v letu 2005 latvijski, kjer povprečen uporabnik porabi preko 25% več kot uporabnik na madžarskem trgu in za tretino več kot uporabnik na estonskem trgu. Najmanjša povprečna poraba pa je bila zabeležena na trgih Bolgarije, Poljske in Romunije.