Vse več spletnih nakupov
iPROM in Valicon sta objavila rezultate spomladanske raziskave spletnih nakupovalnih navad Slovenk in Slovencev, ki se je je udeležilo več kot 8.000 anketirancev.
Vsak dan prek interneta nakupuje 13 odstotkov vprašanih, 15 nekajkrat tedensko, 16 nekajkrat na mesec, 44 vsaj nekajkrat na leto, 30 odstotkov uporabnikov interneta pa ni še nikoli nakupovalo na spletu.
Uporabniki se večinoma odločijo za nakup oblačil ali športne opreme (36%), na drugem mestu je računalniška strojna oprema (33%), na tretjem knjige, revije in časopisi, najmanj pa kupuje hrano (16%), delnice, finančne storitve ali zavarovanja (13%).
Največ sredstev kupci porabijo za plačilo turističnih storitev. V povprečju e-nakupovalci namreč namenijo plačilu potovanj ter namestitev 720 evrov, te storitve pa uporablja 20 odstotkov uporabnikov interneta.
Kar 57 odstotkov uporabnikov se prek interneta vsaj nekajkrat na leto informira o izdelkih, ki jih nameravajo kupiti.