Objavljeno: 24.10.2007

Wal-Mart pričakuje 287 milijonov USD prihrankov zaradi RFID

Največje trgovsko podjetje na svetu, ameriški Wal-Mart še vedno pričakuje od tehnologije pametnih oznak RFID hitro povrnitev investicij in pozitivne poslovne učinke, kljub nekaterim težavam, ki so jih imeli v začetnih fazah implementacije nove tehnologije. Wal-Mart, ki je pionir na področju implementacije RFID je imel v projektih zastoje, ki so povzročili zamudo pri izvedbi projektov. Zaradi tega niso dosegli časovnih rokov za prvo fazo projekta, v kateri naj bi RFID implementirali v skupno 12 od 137 distribucijskih centrov in v prvih 1.000 trgovskih centrih. So pa na dobri poti, da zaključijo projekt z zamudi, saj je bilo doslej implementiranih 975 trgovskih centrov.

V okviru nedavne konference RFID so predstavniki podjetja prvič nekoliko podrobneje spregovorili, kje pričakujejo poslovne učinke. Glavni razlog za tako odločno implementacijo RFID so težave z zalogami v skladiščih, kar neposredno vpliva na uspešnost prodaje. Toda v nasprotju z javnim pričakovanjem pomanjkanje artiklov na zalogi predstavlja le okoli 2% celotne neustvarjene prodaje. Kar 41% neizkoriščenih prodanih priložnosti pa je moč pripisati drugim težavam z zalogo, na prvem mestu z lociranjem artiklov v skladišču. Zaradi zelo široke ponudbe izdelkov in velikosti skladišč je včasih potrebno več ur, da najdejo iskani artikel, medtem pa seveda stranke že odidejo. Testiranja so pokazala, da lahko s tehnologijo RFID ta čas drastično skrajšajo. Glede na to, da ima Wal-Mart letno okoli 345 milijard dolarjev prometa, bi zadostovalo zmanjšati le za 10% količino neustvarjenih kupčij zaradi težav z zalogami, da bi prihranili kr 287 milijard dolarjev. Pričakujejo pa, da utegnejo biti prihranki še precej večji zaradi povezave z drugimi procesi v distribuciji in trgovini.

http://www.walmart.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji