Western Wireless predstavil svojo ponudbo
Prihod tretjega operaterja mobilne telefonije na slovenski trg je že dolgo časa najavljala zelo opazna reklamna kampanja. Le-ta je skrbela predvsem za prepoznavnost podjetja, ki bo svoje storitve ponujal pod imenom Vega, med morebitnimi bodočimi uporabniki, medtem ko podrobnejši podatki o ponudbi niso bili znani. V petek, 30 novembra, pa so vodilni ljudje v podjetju končno položili svoje karte na mizo in na novinarski konkurenci predstavili svoje naročniške pakete in cenike ter cilje in načrte za prihodnost. Tiskovno konferenco so organizirali tik pred zdajci, saj so s prodajo svojih storitev pričeli v ponedeljek, 3. decembra 2001.
Generalni direktor, Julien Coustary, je najprej orisal nekatere osnovne značilnosti podjetja, ki naj bi z 200 zaposlenimi, petimi lastnimi trgovinami po vsej Sloveniji in z 98% pokritostjo prebivalstva s svojim signalom v naslednjih petih letih doseglo 20-odstoten delež na slovenskem trgu mobilne telefonije. Alenka Rozman, vodja marketinga, pa je v nadaljevanju predstavila bolj konkretne zneske, ki jih bodo uporabniki plačevali za telefoniranje.
Glavna prednost Veginih naročniških paketov je predvsem nizka cena pogovorov znotraj njihovega omrežja 070, saj le-ta čez dan in zvečer znaša 10 tolarjev na minuto, medtem ko bomo za pogovor v nočnem času odšteli pol manj. Novost na slovenskem trgu so naročniški paketi, pri katerih je v naročnino všteto že določeno število brezplačnih minut, ki jih lahko porabimo za klic v katerokoli omrežje v Sloveniji, šteje pa le porabljeni čas, ne pa cena klica. Za vse, ki jim plačevanje mesečne naročnine ne diši najbolj, je na voljo tudi predplačniški paket z imenom Vegamega, na voljo pa je že tudi nekaj telefonov, ki jih bodo prodajali v paketih s predplačniško kartico SIM.
Vega je tudi prvi operater v Sloveniji, ki bo svojim uporabnikom ponudil t.i. tehnologijo Sim ToolKit, pri kateri je v pomnilniku na kartici shranjen meni, preko katerega s sporočili SMS dostopamo do raznih informacij. V zvezi z tehnologijami GPRS in UMTS, o katerih tako pogosto slišimo v zadnjem času, pa niso povedali nič določenega, saj se želijo v začetku osredotočiti predvsem na osnovne govorne storitve, medtem ko naj bi svojo ponudbo s tovrstnimi uslugami nadgrajevali v prihodnjem letu.