Objavljeno: 7.4.2014 10:00

Yahoo bi se šel TV

Yahoo, ki je bil včasih le spletni iskalnik, zadnjih nekaj let nikakor ne najde več svojega pravega cilja, zato se poskuša v marsičem. Nova direktorica Marissa Mayer (no, to je že od leta 2012) se pripravlja celo na vstop ponudnikov TV vsebin. Nekatera poročila kažejo, da se podjetje pripravlja na naročilo štirih TV serij, ki naj bi bile konkurenca vsebinam, kot jih danes ponuja Netflix. Šlo naj bi za polurne komedije, sestavljene iz desetih delov, denarni vložek za vsako epiozdo pa naj bi znašal med 700.000 in kar nekaj milijonov dolarjev.

Vsebine naj bi bile predvajane prek servisa Yahoo Screen,  ki zaenkrat premore le spletni vmesnik in aplikacijo za iOS, kar bo vsekakor omejujoči faktor pri prodoru v dnevne sobe. Konkurenčni Netflix lahko namreč gledamo na veliko več platformah

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji