Yahoo izziva iTunes
Po trimesečnem preskusnem obdobju je Yahoo odprl svojo spletno trgovino z digitalno glasbo, s katero namerava resno tekmovati z obstoječo ponudbo na trgu, predvsem pa servisom Apple iTunes, ki žanje odlične poslovne rezultate. Yahoo stavi na vsebino, saj ima v katalogu že čez milijon skladb, zlasti pa na drugačen poslovni model in nižje cene. Yahoo Music Unlimited bo uporabnikom namreč na voljo za mesečno oziroma letno naročnino, v okviru katere lahko brez omejitev poslušamo glasbo iz kataloga, cenejši pa je tudi nakup posamezne skladbe, ki jo lahko nato posnamemo na CD ali prenesemo v prenosni predvajalnik glasbe. Storitev je na voljo za 7 dolarjev na mesec, oziroma le 5 dolarjev, če se uporabnik zaveže za celo leto uporabe. Posamezna skladba stane 79 centov, kar je manj, kot pri tekmecih. Žal je servis za zdaj na voljo le uporabnikom v ZDA, Yahoo pa še molči o načrtih za Evropo. Po nekaterih informacijah se na podobno storitev pripravlja tudi Amazon.com, ki je vodilni spletni trgovec na številnih področjih.
Grafični.