Objavljeno: 21.8.2005

Yahoo izziva iTunes

Po trimesečnem preskusnem obdobju je Yahoo odprl svojo spletno trgovino z digitalno glasbo, s katero namerava resno tekmovati z obstoječo ponudbo na trgu, predvsem pa servisom Apple iTunes, ki žanje odlične poslovne rezultate. Yahoo stavi na vsebino, saj ima v katalogu že čez milijon skladb, zlasti pa na drugačen poslovni model in nižje cene. Yahoo Music Unlimited bo uporabnikom namreč na voljo za mesečno oziroma letno naročnino, v okviru katere lahko brez omejitev poslušamo glasbo iz kataloga, cenejši pa je tudi nakup posamezne skladbe, ki jo lahko nato posnamemo na CD ali prenesemo v prenosni predvajalnik glasbe. Storitev je na voljo za 7 dolarjev na mesec, oziroma le 5 dolarjev, če se uporabnik zaveže za celo leto uporabe. Posamezna skladba stane 79 centov, kar je manj, kot pri tekmecih. Žal je servis za zdaj na voljo le uporabnikom v ZDA, Yahoo pa še molči o načrtih za Evropo. Po nekaterih informacijah se na podobno storitev pripravlja tudi Amazon.com, ki je vodilni spletni trgovec na številnih področjih.

Grafični.

http://music.yahoo.com/unlimited

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji