Objavljeno: 24.11.2015 09:00

Yahoo ne mara blokiranja oglasov

Podjetje Yahoo uporabnikom njihove elektronske pošte pod pretvezo sveže izkušnje onemogoča uporabo pripomočkov za zaščito pred nadležnimi oglasi. Tehnologija je v fazi testiranja, zato so za zdaj prizadeti zgolj nekateri uporabniki, ki živijo znotraj meja Združenih držav Amerike. Podobni poskusi se pojavljajo tudi drugje, blokiranje uporabnikov z blokado oglasov na svojih straneh uvajata tako britanski časnik City AM kot ameriški The Washington Post. Na drugi strani je Apple, ki je z nadgradnjo mobilnega operacijskega sistema iOS 9 ubral nasprotno smer ter omogočil zaščito pred oglasi. Slednja uspešno blokira vse nadležne reklame, razen tistih, ki prihajajo iz Cupertina.

Adblock Plus

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentarji

boyyce | 28.11.2015 | 04:21

Vrjetno tud obiska ne .. Na tako stran ki posiljuje z oglasi že ne nameravam več hodit ...

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji