Objavljeno: 24.8.2013 07:00

Yahoo prehitel Google

V Yahooju je zadnje tedne precej živahno, saj je izvršna direktorica Marissa Mayer zaspanega velikana uspešno predramila in poživila. Po prihodu v podjetje lanskega julija je hitro začela reorganizacijo in to že kaže prve rezultate. Podjetje prideluje večji dobiček, za nameček pa so v preteklem mesecu prvikrat po dveh letih prehiteli Googli in se zavihteli na prvo mesto lestvice najbolj obiskanih spletnih strani. Medtem se Mayerjeva pojavlja v intervjujih za Vogue, delnica podjetja pa nezadržno raste.

Podatke o rasti prometa je posredoval ComScore, ki meri mesečni obisk iz Amerike. Yahoo je imel julija 196 milijonov unikatnih obiskovalcev, Google pa 192 milijonov. Razlika ni velika, a je po dolgem času spet v Yahoojev prid. Na tretjem mestu najdemo Microsoft (180 milijonov), sledijo pa Facebook (142 milijonov), AOL (117 milijonov) in Amazon (110 milijonov). Omenimo, da številke zajemajo celotne strani in povezane storitve, recimo za Google tudi YouTube ipd. Vseh obiskovalcev interneta je bilo 225 milijonov, kar pomeni, da si je vsaj eno Yahoojevo stran ogledalo 87 odstotkov vseh uporabnikov interneta v Ameriki.

Zanimivo pa je, da nihče ne zna točno pojasniti, kaj je povzročilo Yahoojev skok. Pomislili, da je to posledica prevzema Tumblrja, a ComScore pravi, da te strani še niso upoštevali v statistiki. Tumblr najdemo v ločeni koloni z 38 milijoni obiskovalcev. Yahoo je bil sicer v vmesnem času zelo priden nakupovalec, saj so prevzeli še precej drugih podjetij, kar je nedvomno prineslo nekaj obiska. Mayerjeva pa napoveduje, da bo Tumblr, ko bo integracija dokončana, povečal obisk za vsaj 20 odstotkov.

Ali to pomeni, da se Yahoo vrača med največje? Pravzaprav enoznačnega odgovora še ni. Kljub dobrim trendom, ima Yahoo še vedno nekaj težav z zagotavljanjem oglaševalskih prihodkov, kjer mu hudo konkurenco predstavljata Facebook in Google. Toda če bo šlo vse po načrtih, bo Yahoo spet zgodba o uspehu.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji