Objavljeno: 16.4.2024 07:30 | Teme: YouTube

YouTube bitko za oglase razširil na mobilne naprave

YouTube širi svoj boj proti aplikacijam za blokiranje reklam na mobilne naprave, kar predstavlja nov korak v njegovih prizadevanjih za zaščito dohodkov iz oglasov, ki so ključni za ustvarjalce vsebin. 

S spletišča YouTube so sporočili, da lahko uporabniki, ki dostopajo do spletne videoteke z aplikacijami za blokiranje oglasov, naletijo na tehnične težave. Slednje se bodo kazale predvsem z daljšim nalaganjem izbranega videoposnetka ali s sporočili o napakah, ki uporabnikom sporočajo, da vsebina ni na voljo preko uporabljene aplikacije. Potezo pri spletišču predstavljajo kot del širše strategije, ki že od lani spodbuja obiskovalce k ogledu reklamnih vsebin ali k nadgradnji na naročniški paket YouTube Premium. 

Z novimi ukrepi spletišče jasno sporoča, da njihova pravila ne dovoljujejo aplikacijam tretjih oseb, da izključijo oglase, ker to ustvarjalcem preprečuje, da bi bili ustrezno nagrajeni za ogledane vsebine. Pravilo cilja predvsem na aplikacije, kot je AdGuard, ki omogočajo odpiranje spletišča YouTube v lastnem okolju, kjer lahko uporabniki gledajo videoposnetke brez prekinitev. YouTube svoje stališče utemeljuje z zaščito platforme, ustvarjalcev in gledalcev, saj meni, da kršitve pogojev storitve ogrožajo celoten ekosistem. 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji