YouTube z več oglasi, pri tem ne bo plačeval vsem ustvarjalcem
YouTube kaže oglase na posnetkih ustvarjalcev, ki so člani partnerske sheme, pri tem pa z njimi deli prihodke. Po novem pa naj bi oglase kazali tudi v posnetkih ustvarjalcev, ki niso člani omenjene sheme.
Za to, da se lahko prijavimo v oglaševalski program, potrebujemo kanal z vsaj 1.000 naročniki, uporabniki spletišča pa si morajo ogledati za vsaj 4.000 ur naših posnetkov. Potrditev prijave lahko sicer traja tudi več kot en mesec, kar pomeni, da veliko uporabnikov, ki objavijo kak viralni posnetek, od tega pravzaprav nima nič. No, po novih pravilih bo YouTube lahko kazal oglase tudi na posnetkih, ki niso del omenjenega programa, pri tem pa ustvarjalcem ne bo plačeval.
Novost se bo sprva pojavila v ZDA, kasneje pa tudi drugje po svetu. Po našem mnenju ne gre za drugo kot izkoriščanje položaja – YouTube v resnici nima nobenega resnega konkurenta in si pač lahko to privošči.