YouTube želi na televiziji predvajati daljše reklame
Spletišče YouTube na pametnih televizorjih in drugih povezanih napravah, kot je Apple TV, preizkuša nov pristop k oglaševanju z daljšimi, a manj pogostimi oglasi.
Upravitelji spletišča YouTube trdijo, da se način ogleda vsebin na televizorjih razlikuje od gledanja na mobilnih napravah. Medtem ko so na mobilnih napravah krajši premori morda smiselni, podatki kažejo, da je večina ogledov na pametnih televizorjih daljša od 21 minut. Zato se YouTube usmerja k modelu, ki bi bil bolj v skladu s tradicionalnim televizijskim oglaševanjem.
Raziskave kažejo, da bi kar 79% uporabnikov raje imelo, da bi YouTube združil oglase v enem, daljšem bloku, namesto da jih razprši čez celoten video. To bi zmanjšalo število prekinitev in izboljšalo uporabniško izkušnjo. Poleg tega YouTube razmišlja o boljši preglednosti prikazovanja oglasov. Namesto da bi uporabnikom pokazali, koliko časa je preostalo za vsak posamezen oglas, bi prikazali skupno trajanje oglaševalskega premora.
Seveda bo za tiste, ki prekinitev ne želijo, še vedno na voljo plačljiva možnost YouTube Premium.