Zagrebški Uber je menda uspešnica
Iz Uberjevega PR oddelka so se pohvalili, da je bil zagon storitve tega "modernega taxija", ki so ga v Zagrebu opravili pred dvema tednoma, velika uspešnica. Uporabniki so aplikacijo Uber odprli 50.000x, že pred uradnim zagonom pa 13.000x. Seveda pa PR ne bi bil PR, če ne bi predstavil le tistih podatkov, ki so ugodni, tistih, ki morda tudi niso, pa ne. Tako recimo nismo izvedeli prav nič o tem, koliko voženj je bilo opravljenih, še posebej pa ne o tem, koliko je to v primerjavi z obstoječimi taksi službami.
Naši stiki na hrvaškem sicer poročajo, da so uporabniki z novo storitvijo sicer v resnici zadovoljni. Če nič drugega so tarife približno 30% nižje kot sicer, pa tudi odnos obstoječih taksi služb do uporabnikov se je drastično popravil. Po drugi strani pa je slišati tudi o pomanjkanju Uber taksijev. Ravno takrat, ko bi ga potreboval, ga menda ni. Kot kaže zgornja zaslonska slika.
Več o Uberju in njegovi poslovni politiki sicer v naslednjem Monitorju.