Zaključek testa za Outlook.com
Microsoft je uradno predstavil končno podobo spletne storitve za elektronsko pošto Outlook.com. Storitev, ki je bila predstavljena lani poleti je bila doslej namreč v preizkusni različici. Microsoft trdi, da danes poštno storitev uporablja že okoli 60 milijonov uporabnikov, od katerih je tretjina takih, ki so presedlali iz Googlove storitve Gmail.
Kljub lepemu dosežku v kratkem času je za storitev elektronske pošte to razmeroma skromen število uporabnikov. Gmail ima tako danes čez 425 milijonov uporabnikov (podatek iz junija 2012), sledi Microsoftov lastni Hotmail (360 milijonov) in Yahoo Mail (302 milijona).
Pričakovati pa je, da bo Outlook.com v letošnjem letu pridobil še precej več uporabnikov, saj Microsoft namerava poenotiti Outlook.com in Hotmail. Uporabniki bodo pri tem ohranili obstoječe uporabniške podatke, vključno z dosedanjim e-poštnim naslovom @hotmail.com, geslom, sporočili in stiki. Prehod bo predvidoma zaključen letos poleti.
V preizkusnem obdobju je Microsoft pridobil veliko informacij o tem, katere funkcije so uporabnikom najljubše, kako jih uporabljajo in kako uspešen je Outlook.com pri uresničevanju vizije sodobne e-poštne storitve. Outlook.com zato uporabnikom omogoča povezovanje s priljubljenimi družabnimi omrežji, kot so Facebook, LinkedIn in Twitter. To možnost za sledenje, kaj počnejo njihovih prijatelji, danes že uporabljajo milijoni uporabnikov.
Poskrbeli so tudi za tesno integracijo z Microsoftovo storitvijo SkyDrive. V šestih mesecih preizkušanja je skoraj polovica uporabnikov storitve Outlook.com uporabila SkyDrive in izmenjala skoraj pol milijarde fotografij in dokumentov Office.