Objavljeno: 12.5.2012

Zaton plazme in rekordna izguba

Sony in Panasonic sta po zaključitvi leta objavila velikanske izgube. Prvi je priglasil rekordno izgubo v višini 5,7 milijarde dolarjev, kar je najslabši rezultat v vsej njegovi zgodovini. Levji delež katastrofalnega rezultata gre na rovaš naravnih nesreč na Japonskem in Tajskem. Tudi sicer so bili prodajni rezultati Japonca pod pričakovanimi. Novi predsednik družbe, Kazuo Hirai, je napovedal okrevanje do prve tretjine leta 2013, ko naj bi družbo saniral predvsem cvetoč posel s pametnimi telefoni in tablicami.

Panasonic je ob skoraj polovičnem padcu prodaje televizorjev z zaslonom plazma objavil še večjo izgubo od soseda. Ta je znašala kar 10,2 milijarde dolarjev. Podobno kot podjetje Sony so tudi pri Panasonicu občutili tako naravne kot tržne nesreče. V slednjo skupino sodi predvsem prodaja televizorjev, ki jo v prihodnosti nameravajo povsem reorganizirati. Fokus prodaje želijo iz Japonske preusmeriti na ves svet in se plasirati na nove trge s svežimi idejami, kakršen je telefon Eluga.

www.sony.net/SonyInfo/IR/financial/fr/11q4_sony.pdf

panasonic.co.jp/corp/news/official.data/data.dir/en120511-4/en120511-4.html

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji