Objavljeno: 2.8.2021 12:25 | Teme: družabna omrežja, koronavirus

ZDA zaposluje »influenserje« za oglaševanje cepljenja

Tako urad ameriškega predsednika kot različne lokalne veje oblasti so začele mladim influenserjem ponujati pogodbe, po katerih bi oglaševali cepljenje med mlajšo populacijo.

Urad predsednika je podpisal sodelovanje z več kot petdesetimi YouTuberji, TikTokerji in Twitcherji. V spletu se sicer pojavlja vse več lažnih informacij o škodljivosti cepiv, tu so v prvi vrsti ravno različna družabna omrežja. Z influenserji sicer ciljajo na mlajšo populacijo, ti so vsaj v ZDA med najmanj precepljenimi.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji