Združenja potrošnikov proti Googlovemu prevzemu AdMoba
Google očitno prihaja v novo obdobje, ko se javnost vse bolj zaveda moči podjetja in ima zato pomisleke glede vrtoglave rasti ter prevzemanja manjših družb. Dve izmed največjih ameriških združenj potrošnikov, Consumer Watchdog in Center for Digital Democracy, sta tako konec decembra uradno zaprosili ameriško zvezno trgovinsko komisijo (FTC), da prepreči 750 milijonov dolarjev vreden prevzem specialista za mobilno oglaševanje AdMob s strani korporacije Google.
Združenja potrošnikov so namreč vse bolj prepričana, da kopičenje moči na področju spletnega in zdaj tudi mobilnega oglaševanja Googlu daje monopolni položaj, s tem pa onemogoča konkurenco in tudi možnost inovacij. Še bolj kot to pa združenja moti potencialno ogrožanje zasebnosti posameznikov, saj Google z zbiranjem podatkov vse več ve o navadah uporabnikov, brez da bi za preprečevanje zlorab obstajale kakšne formalne kontrole. FTC je že odreagiral in od Googla zahteval dodatno gradivo ter pojasnila glede načrtov po predvidenem prevzemu.