Zuckerberg odgovoril na najpopularnejša vprašanja
Vodilni mož podjetja Facebook se sicer izogiba javnemu nastopanju, pred kratkim pa se je le odločil odgovarjati na najbolj popularna vprašanja Facebook uporabnikov. Pred nedavnim je tako povabil uporabnike, da na njegov Facebook profil napišejo svoja vprašanja, nato pa je v živo odgovarjal na tista, ki so dosegla največ podpore.
Najbolj popularno vprašanje je bilo v zvezi z novo mobilno aplikacijo Facebook Messenger, ki je veliko uporabnikov očitno ne mara (oziroma ne mara dejstva, da si morano namestiti še eno aplikacijo več). Zuckerberg pravi, da verjame, da gre za boljšo izkušnjo pri klepetu, ki je prej zahteval par klikov več (v sedanji Facebook aplikaciji), sporočila pa naj bi bila izredno popularni del storitve. Nam bolj zanimivo je vprašanje o t.i. “organskem dosegu” oziroma o filtriranju, ki ga pri Facebooku uporabljajo pri objavah, zlasti pri objavah podjetji. Oseba, ki je namreč prijavljena na novice nekega podjetja, ne bo nujno videla vseh objav tega podjetja, temveč le tiste, za katere pri Facebooku ocenijo, da ji bodo všeč. Zuckerberg se tu izgovarja, da so se za to odločili, češ da je to bolje za uporabnika, čeprav je za podjetja slabše.
Sami sicer menimo, da gre bolj za pritisk na podjetja, ki so premorana k plačanim objavam, s katerimi dobijo večji doseg. Kar je sicer logično - Facebook pač ni dobrodelna ustanova. Pohvalimo lahko seveda že to, da se je spravil odgovarjati na vprašanja uporabnikov, od odgovorov pa smo dobili približno toliko, kot smo pričakovali – malo.