Zuckerberg predstavil predraga očala za obogateno resničnost, ki jih nihče ne potrebuje
Mark je v spletni predstavitvi predstavil očala za virtualno in obogateno resničnost, imenovana Quest Pro, njihova cena bo 1500 dolarjev (brez davka).
Meta (Facebook) trenutno prodaja očala Meta Quest 2, nekoč znana kot Oculus Quest 2, za 400 dolarjev. Gre za očala za navidezno resničnost, novi model Quest Pro pa temu doda tudi možnost obogatene resničnosti. Pri prvi gre za vstop v navidezne svetove, obogatena resničnost pa pomeni, da skozi očala gledamo v resnični svet okoli nas, ta pa je obogaten z digitalnimi dodatki. Primer uporabe so lahko navodila inženirjem, kako opraviti določeno popravilo, ali pa navidezni pripis v skladiščih, navigacijska navodila med vožnjo ali hojo, itd.
Očala so predstavili na spletni konferenci za razvijalce, Zuckerberg je povedal, da naj bi šlo za »naslednji velik korak navidezne resničnosti«. Meta sicer pospešeno razvija svoj metaverzum, trenutno imenovan Horizons, digitalni svet, preko katerega... bi radi še bolj služili z oglaševanjem... Velja omeniti, da se tudi v Horizons že pojavljajo težave, povezane z nasiljem med uporabniki.
Nekega resnega zanimanja za navidezno resničnost med končnimi uporabniki še ni opaziti, sploh pa ne za Facebookovo vizijo teh svetov. Premiki so sicer na področju iger, a tudi tam so zaenkrat zelo počasni, razvijajo se tudi poslovne rešitve. Microsoft je denimo napovedal, da bodo v teh svetovih ponudili poslovno storitev Windows 365.
Pred dnevi smo pisali, da tudi zaposleni znotraj podjetja Meta niso ravno navdušeni uporabniki virtualnega sveta Horizons. Odgovorni so zaposlenim tako že zabičali, da se bodo morali vsaj en dan v tednu spustiti v uporabo Horizons, predvsem pa bodo morali »vzljubiti" Horizons Worlds.