Medtem ko prodaja na celotnem računalniškem trgu nazaduje, se prenosni računalniki še vedno držijo nad vodo, poročajo družbe Dataquest. V drugem trimesečju je bila prodaja prenosnih računalnikov za dobrih šest odstotkov boljša kot v enakem lanskem obdobju, po vsem svetu pa je bilo prodanih skoraj sedem milijonov kosov. Med proizvajalci je bil na prvem mestu Dell z 1,03 milijona prenosnih računalnikov, tesno pa mu je sledil združeni HP z 1,01 milijona kosov. Dell je zabeležil 10-odstotno rast, HP-jev delež pa je padel za 0,4 odstotka. Toshiba je bila z 885 tisoč kosi na tretjem mestu, uspel pa ji je tudi največji četrtletni skok (11,4 odstotka). Prodaja prenosnih računalnikov na Japonskem je sicer padla za enajst odstotkov, zato pa se je Toshiba dobro odrezala na zahodnoevropskem in ameriškem trgu. Največji tržni delež pri prodaji prenosnih računalnikov v drugem trimesečju (40 odstotkov) so imeli lokalni proizvajalci brez blagovnih znamk, ki so prodali 2,75 milijona kosov ali sedem odstotkov več kot lani. Največji trg za prenosne računalnike so ZDA, sledita pa Zahodna Evropa in Japonska.