V zgodovini start-up scene je nešteto zgodb o uspehih, pa tudi o neuspehih. Spomnim se podjetja in ekipe (op. avt: ne spomnim pa se več imena, kar je “my point exactly”), ki je bilo polno obetajočih vizij in revolucionarnih idej. Vsi so bili prepričani, da bodo s svojo spletno platformo dosegli preboj na svetovni trg. Ampak usoda je imela drugačne načrte. Tim je bil kot urejeni vojaški vod, vsak dan so načrtovali, razvijali in testirali. Vendar pa so se ob vsem tem trudu, zagnanosti in vloženem času znašli v nevarni spirali. Namesto, da bi se osredotočili na svoje ključne kompetence in nekatera dela predali strokovnjakom, so se odločili, da vse naredijo sami. Njihova želja po popolnosti in natančnosti je bila tako močna, da so zanemarili osnovno pravilo vsakega start-upa: hitro se prilagajaj in ne boj se napak. Na koncu jim je zmanjkalo časa in sredstev. Niso se uspeli pravočasno lansirati na trg, saj so se preveč ukvarjali z detajli, ki bi jih lahko zaupali zunanjim izvajalcem... Vam je to kaj znano?