I-drive.com zapira vrata
Internet je še pred kratkim za podjetneže predstavljal obljubljeno deželo, vendar se je marsikateri koncept kasneje pokazal za neuspešnega. Eden takih je kot kaže tudi sistem brezplačnega diskovnega prostora, dosegljivega prek interneta. Podjetje i-drive, ki je imelo v najboljših časih kar 8 milijonov uporabnikov, se je odločilo zapreti servis. Ta je nudil brezplačni diskovni prostor v zameno za prikaz reklam, a je tako kot mnogi drugi postal žrtev trenutnega nezaupanja v internetna podjetja. Poleg zmanjšanja obsega reklam lastniki podjetja tudi navajajo, da uporabniki enostavno niso bili pripravljeni plačati za dodatni prostor in storitve, ko jim je brezplačni postal premajhen. Opekli so se tudi uporabniki, ki so na vrat na nos morali na servisu hranjene datoteke prekopirati nekam drugam. I-drive sicer ne planira odpuščanja delavcev, diskovni prostor pa bodo ponudili okoli 25 univerzam v ZDA in se preumserili v razvoj programske opreme za pomnilniške storitve. Tudi tekmeci, kot je x-drive, so že pred časom prenehali z nudenjem brezplačnega prostora. Nekateri menijo, da se s tem razmere >>normalizirajo<<.