Če gre verjeti matematikom, bo kmalu mogoče precej izboljšati kakovost digitalnih vzorcev uporabljenih za shranjevanje glasbe, slik in videa. Profesorja Akram Aldroubi in Karl-Heinz Grochenig sta namreč razvila matematični postopek, ki z generiranjem algoritmov zmore mnogo bolj natančno interpretirati določene digitalne vzorce. Standardni postopki namreč zgolj >>surovo<< povzemajo zaporedje podatkov in ne upoštevajo odstopanj in pomanjkljivosti, ki so posledica manjše frekvence vzorčenja, omejenega zajemanja podatkov ali šuma. Uporabo teorije sta demonstrirala na digitalni medicinski sliki, ki ji je bila odvzeta polovica podatkov. S pomočjo algoritmov je prikazana slika vsebovala prav toliko podrobnosti kot izvirnik. Prav v medicini naj bi nova metoda doprinesla večjo natančnost in enostavnost prikazovanja slik. Vendar se uporabnost kaže tudi na drugih področjih, kot je digitalna televizija ali video na zahtevo. Gledalcem se namreč pogosto dogaja, da slika zamrzne, skače po ekranu, pojavljajo se barvni kvadratki, v večini primerov pa na ekranu ne vidijo ničesar. Z uporabo nove tehnologije se je tem nepravilnostim mogoče v veliki meri izogniti. Še večja realističnost se obeta tudi v računalniških igrah, kjer bo mogoče ob enakem obsegu podatkov doseči mnogo bolj realistične scene, čeprav znanstveniki v zadnjem času opozarjajo na to, da lahko prevelika mera te tudi škodljivo vpliva na zdravje.