Manj zaupanja med spletnimi nakupovalci
Raziskovalna družba Forrester je ugotovila, da se je raven zaupanja potrošnikov v varnost spletnih transakcij s karticami v zadnjih petih letih zmanjšala. Kar tretjina spletnih nakupovalcev je tehnoloških pesimistov glede spletne varnosti, v letu 1998 pa jih je bilo le 20%. Pri Forresterju so postregli še z eno presenetljivo primerjavo - konec 90. let so spletni nakupovalci porabili več časa za brskanje po spletnih trgovinah kot zdaj. Obnašanje potrošnikov se nedvomno spreminja, kljub temu pa delež e-trgovanja narašča. Po podatkih ameriškega ministrstva za trgovino so spletni nakupovalci v drugem trimesečju porabili 12,48 milijarde dolarjev za spletne nakupe, kar je bilo 28% več kot v enakem lanskem obdobju. Prihodki od e-prodaje v drugem trimesečju so dosegli 1,5% delež v celotni maloprodaji v ZDA (lani je bil ta delež 1,2%).