Oglasi so, vsaj večinoma, nadležni, še posebej na spletnih straneh, kjer na uporabnike prežijo v obliki migajočih pasic in celo glasnih video posnetkov, včasih kar celozaslonskih. Tisti, ki jim gredo najbolj na živce, so si zato že davno namestili dodatke kot je AdBlock, oglaševalci in mediji pa so zato sklenili tihi pakt, s katerim poskušajo oglase prikriti v običajnih medijskih vsebinah (najbolj očitno je to na radijskih postajah, kjer se voditelji »kakor pogovarjajo« z »zanimivimi gosti«, ki so v resnici oglaševalci). To sicer ni dovoljeno (vsaj pri nas), saj morajo biti oglasna sporočila jasno označena kot takšna, vendar ni videti, da bi koga to zelo motilo. Nekateri mediji tako svoje članke podpisujejo z dvoumnimi podpisi kot je »P.R.« (PR – Public Relations), drugi s podpisi »Vsebino omogoča…«. Še slabše je, kot kaže, v ZDA, kjer so taki prispevki podpisani kar z običajnimi imeni »novinarjev«, le včasih je dodano še ime podjetja, ki je vsebino plačalo.