Prodaja izdelkov družbe Intel je bila v zadnjem četrtletju manjša od pričakovane s strani analitikov, zato je vrednost delnic podjetja padla za 9%. Prodaja se je na letni osnovi sicer povečala za 6% na 10,2 milijarde dolarjev četrtletno, pri čemer so povečali dobiček iz 2,1 na 2,5 milijarde dolarjev, vendar so analitiki pričakovali še kakih slabih pol milijarde dolarjev več. Intel je rezultate obrazložil s slabšim povpraševanjem od pričakovanega, kljub temu da je bila vmes sicer dobičkonosna prednovoletna sezona. Neodvisne analize kažejo, da je prodaja računalnikov z Intelovimi proceosje samo v zadnjem četrtletju 2005 padala za 22,% vse to pa je šlo na račun družbe AMD, saj je Intelov tržni delež padel iz 64,4 na 53,3%. Podatki veljajo za prodajo v trgovinah v ZDA, medtem ko Intel še vedno obvladuje celoten trg, zlasti pa segment poslovnih računalnikov.