Pri znameniti analitski družbi Gartner so mnenja, da se bodo morale glasbene založbe do konca leta 2009 premakniti s področja distribucije glasne na nosilcih CD na druge prodajne kanale, zlasti spletni prodajo svojih izdelkov. Spletna prodaja je sicer še vedno v manjšini, vendar hitro pridobiva delež v celotni prodaji glasbenih izdelkov. Leta 2007 je spletna prodaja znašala v ZDA 23% vse prodaje, globalno pa le okoli 15%. Podatki za 2008 še niso dokončni, vendar kažejo na znatno povečanje teh deležev, še posebej v ZDA. Pri Gartnerju menijo, da morajo založbe spremeniti dosedanjo strategijo, kjer so brezplačno spletno distribucijo predvsem preganjale, vendar pri tem niso bili niti najmanj uspešne, hkrati pa se je prodaja v klasičnih prodajnih kanalih drastično zmanjšala. Napoved konca za glasbene CD-je napovedujejo tudi zaradi dejstva, da bo v naslednjih treh letih skoraj tri četrtine potencialnih strank imelo dostop do internetnih širokopasovnih ali mobilnih povezav, kar je hkrati tudi najbolj priljubljeno sredstvo za dostop do vsebin, zlasti med mladino.