Prihodek od oglaševanja v elektronskih sporočilih naj bi se letos skoraj potrojil v primerjavi z lanskim letom. Raziskovalna družba Forrester Research napoveduje, da bodo oglaševalci v ta namen letos porabili 1,1 milijarde dolarjev (lani le 400 milijonov dolarjev). Bolj slabo se piše ostalemu spletnemu oglaševanju, ki naj bi letos nazadovalo za 18 odstotkov - z lanskih 7,6 na letošnjih 6 milijard dolarjev. Raziskovalna družba Gartner na tem področju letos ne pričakuje takega nazadovanja (lani 8, letos 7,9 milijarde dolarjev). Oglaševanje preko elektronske pošte tako ostaja v središču zanimanja, družba Jupiter Media Metrix pa napoveduje, da bo ta vrsta oglaševanja leta 2006 ustvarila prihodek v višini 19,3 milijarde dolarjev. Na ta način naj bi ustvarilo več prihodka kot ostalo spletno oglaševanje. Obseg spletnega oglaševanja naj bi spet začel naraščati leta 2002 ali 2003, v svetovnem oglaševalskem kolaču, ki je trenutno vreden 250 milijard dolarjev, pa spletno oglaševanje šteje okrog tri odstotke.