Objavljeno: 18.11.2022

Kako so v Safetici še dodatno poenostavili preprečevanje odlivanja podatkov

Oblačna rešitev za preprečevanje odlivanja podatkov v majhnih in srednjih podjetjih Safetica NXT je bogatejša za več kot 300 vgrajenih predlog za razvrščanje in zaščito podatkov.

LJUBLJANA, 18. 11. 2022 – V Safetici so ponudili novo različico oblačne storitve za preprečevanje odlivanja podatkov Safetica NXT, ki navduši s hitro uvedbo in enostavno uporabo. Hitro uvedbo zagotavlja vnaprej konfigurirano okolje, v katerem je na stotine novih definicij podatkov in posebnih regionalnih nastavitev. Med novimi zmožnostmi so pametno samodejno zaznavanje tveganj, neprekinjeno samodejno ocenjevanje varnostnega stanja digitalnega delovnega prostora podjetja, samodejno generirana varnostna poročila in samodejno upravljanje incidentov. Poleg tega so v Safetici veliko pozornosti namenili tudi poenostavitvi upravljanja zaščite. Tako so izboljšali navigacijo znotraj programske storitve, ki zagotavlja osrednji intuitivni vmesnik za analizo, upravljanje končnih točk in delovnih prostorov, določanje pravilnikov in vzdrževanje celotnega sistema.

»Nove poenostavljene zmožnosti dodatno olajšajo zagotavljanje nadzora nad uporabo podatkov v podjetjih, kjer se srečujejo s pomanjkanjem kadrov in znanja o varovanju in upravljanju z občutljivimi podatki,« je povedal Nenad Pavlović, vodja programa Safetica NXT v podjetju Si Splet.

Storitev uporabniku omogoča, da se lažje osredotoči na dejavnosti zaposlenih in pravočasno odkriva neželene načine uporabe podatkov. Domača stran je že kar nadzorna plošča, s povzetki ključnih informacij o varnosti in vzdrževanju. Tako uporabnik takoj vidi najpomembnejše težave, hitro oceni stanje in ustrezno ukrepa.

»Ko se pojavi tvegani dogodek, lahko uporabnik takoj preveri njegovo občutljivost in stopnjo tveganja ter vidi, v kakšnem številu se je pojavil. Dogajanje lahko spremlja po posameznih skupinah sredstev podatkov oziroma uporabniških dejavnostih, kot so delovni prostori, aplikacije in spletna mesta, vedenje uporabnikov, končne točke in zaščita podatkov,« je povedal Pavlović.

Delovni prostor za upravljanje varnosti takoj zazna spremembe v informacijskem okolju in s pametno varno pregrado učinkovito nadzira dogajanje v podjetju. Uporabniki varnostne informacije enostavno obvladujejo s pametnim razvrščanjem po vnaprej opredeljenih kategorijah, glede na regulativna področja ter glede na ključne besede, iskalne parametre ter algoritme za zaznavanje.

Več informacij o novih zmožnostih: https://www.safetica.com/blog/safetica-nxt-strengthens-its-promise-of-smart-and-simple-dlp-saas-solution.

O podjetju Si Splet

Si Splet, d. o. o. je generalni zastopnik enega vodilnih svetovnih ponudnikov varnostnih rešitev in hkrati vodilnega ponudnika varnostnih rešitev iz Evropske unije, podjetja ESET. Ponudbo programske opreme za zaščito proti zlonamernim programskim kodam dopolnjuje z lokalno tehnično in uporabniško podporo ter s storitvami, kot so svetovanje pri upravljanju z informacijsko varnostjo ter izdelava varnostnih načrtov. Varnostne rešitve ESET v Sloveniji uporablja več kot 50.000 poslovnih in domačih uporabnikov. Med poslovnimi uporabniki so vodilna podjetja in organizacije iz gospodarstva in javnega sektorja, od proizvodnih, storitvenih in finančnih podjetij do zdravstva, oskrbe, izobraževanja in javne uprave. Si Splet je v Sloveniji tudi zastopnik za podjetje Safetica, ki kot član ESET-ovega strateškega zavezništva razvija varnostne rešitve in storitve za preprečevanje odlivanja in drugih zlorab podatkov

Stik za več informacij:

Petra Veber

direktorica operacij 

Si Splet, d. o. o.

Ukmarjeva 4

1000 Ljubljana, Slovenia

Telefon: 01 428 94 66

E-pošta: petra.veber@sisplet.com

Spletna stran: www.sisplet.com

 

 

 

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji