Spletna trgovina Smartus, ki je zaživela lansko jesen, se letos seli med potrošnike s svojo prvo fizično trgovino. Želje kupcev in poslovnih partnerjev po stiku z izdelki, so spodbudile odločitev za nadaljnji korak, odprtje trgovine.
Od 15.aprila dalje je v dvorani A, v ljubljanskem BTC-ju, odprta nova trgovina Smartus, ki je specializirana za prodajo priznanih in visoko kakovostnih kitajskih blagovnih znamk iz sveta elektronike. V svojem asortimanu združuje pestro paleto znamk med katerimi najdete: Jimmy, Ado, Amazfit, Aqara, Imilab, Kieslect, Roborock, Yeelight, Viomi, Xiaomi, Tronsmart in mnoge druge.
Izdelki, ki so si jih potrošniki doslej izbirali le po spletu, bodo po novem na voljo tudi v prodajnem salonu.
S prisotnostjo trgovine si podjetje želi ustvariti prostor, kjer bodo potrošniki lahko spoznavali najnovejše modele znamk in njihove značilnosti.
Ponudba izdelkov je pestra, saj zajema vse od izdelkov za:
- pametni dom,
- telefonijo,
- avdio in video naprav,
pa vse do električnih koles in skirojev ter dodatkov in opreme.
Poleg končnih kupcev je cilj podjetja vzpostavitev dobrega prodajno razstavnega prostora tudi za poslovne stranke. Le te bodo v novem prodajno razstavnem salonu spoznavale najnovejše modele na slovenskem tržišču in skupaj s podjetjem krepile prisotnih kakovostnih blagovnih znamk na slovenskem trgu.
Napovedi in podrobnosti o predstavitvah posameznih skupin izdelkov bodo v prihodnje na voljo tudi na spletni stran www.smartus.si