Teme - podpora

  • Umetna inteligenca bo spremenila podporo uporabnikom

    Agentna umetna inteligenca (AI) bo do leta 2029 avtonomno rešila 80 % pogostih zahtevkov za podporo strankam brez posredovanja človeka, kar bo prineslo 30-odstotno zmanjšanje operativnih stroškov, ugotavlja Gartner. Ta prelomna tehnologija bo drastično preoblikovala področje storitev za stranke, saj ne bo le odgovarjala na vprašanja, temveč bo tudi samostojno izvajala naloge in odpravljala težave uporabnikov.

    Objavljeno: 26.3.2025 07:00 | Teme: umetna inteligenca, podpora, poslovanje, Gartner, raziskave
  • Microsoft Dynamics 365 Contact Center bo uporabljal umetno inteligenco

    Microsoft je napovedal, da bo njihova nova rešitev Microsoft Dynamics 365 Contact Center kmalu uprabljala številne inovativne funkcionalnosti, ki temeljijo na tehnologiji Copilot. Novost ponuja napredne funkcionalnosti za upravljanje klicnih centrov, vključno z integracijo generativne umetne inteligence, ki bo modernizirala in poenostavila izkušnje uporabnikov.

    Objavljeno: 12.6.2024 07:00 | Teme: microsoft, podpora, umetna inteligenca
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji