Nekateri izdelovalci strojne opreme so spoznali, da je zunanji videz naprave lahko pri številnih kupcih (četudi ne gre za predstavnice nežnejšega spola) odločilen dejavnik pri nakupu izdelka. Eden prvih, ki je že zdavnaj dojel to zakonitost, je bil Apple. Zato ne preseneča, da je s Samsungom sklenil dogovor, da bo do novega leta v svojih trgovinah ekskluzivno prodajal laserski tiskalnik ML-1630 in lasersko večnamensko napravo SCX-4500, ki se s skrbno dovršenim zunanjim videzom lepo podata k Macu. Doslej je namreč veljalo, da so tako rekoč vsi tiskalniki in sorodne naprave, še posebej laserske, grdi. Kot kaže, pa ekskluziva ne velja povsod, saj v Sloveniji oba modela prodajajo številne trgovine, Applove pa sploh ne (to je še en dokaz, da to nadvse uspešno podjetje pri nas kljub postopnim izboljšavam še vedno živi v narobe svetu).