Boj za privržence
Zdi se, da prihajamo v čase, ko ustvarjamo nove oblike delitve družbe. Na vseh ravneh in področjih, tudi v digitalnem svetu. V ozadju poteka srdit boj za privržence, tako med politiki na eni strani kot tudi izdelovalci izdelkov in ponudniki storitev drugod. Dogajanje v nastajajočem svetu digitalne mobilnosti, denimo, pomeni, da skuša vsak izdelovalec ustvariti svojo skupnost (trgovine App Stores) in pritegniti k sebi kritično mejo razvijalcev, podpornikov. Pri tem seveda rade volje zavrnejo tiste, ki drugače razmišljajo in si želijo več odprtosti, lahko bi rekli tudi pravičnosti. V tolažbo je za zdaj le to, da je ponudba zaenkrat zelo bogata, tako da imamo potrošniki, uporabniki, državljani, razmeroma široko izbiro. Toda kaj, ko zgodovina dokazuje, da v takem okolju praviloma preživijo le najbolj agresivni. Seveda na škodo svobode, izbire in drugačnega razmišljanja. Ali bo tokrat drugače?