Teme - android

  • Brez zaledja

    Pri Lenovu ne gre pozabiti, da gre za naslednika strojnega oddelka podjetja IBM, od katerega so podedovali vrhunsko znanje za izdelavo prenosnikov, na področju tablic pa so se Kitajci zaradi novosti teh naprav morali zanesti na svoje sposobnosti in niso imeli zaledja v IBMovih temeljih.

    Objavljeno: 26.6.2013 | Avtor: Anže Tomić | Monitor Julij-avgust 2013 | Teme: tablica, android
  • Za glasbene navdušence

    Glasba ima v življenju mnogih velik pomen. Melodije in zvoki glasbenih izvajalcev lahko poslušalca odpeljejo v drug svet, daleč stran od vsakdanjih težav. Glasba nam sprošča in umirja telo ter ga napolni z novo energijo. Po zaslugi pametnih telefonov nas lahko danes spremlja na vsakem koraku.

    Objavljeno: 28.5.2013 | Avtor: Mitja Rutnik | Monitor Junij 2013 | Teme: android
  • Android in razvoj 3D igre – Asteroidi, 2. del

    Tokrat bomo v igro dodali komponente grafičnega vmesnika, ki nam bodo omogočile nadzor nad vesoljsko ladjo. Implementirali bomo možnost obračanja in pospeševanja vesoljske ladje. Prav tako bomo ladji dodali sferični ščit. Nazadnje bomo v igro dodali tudi zaznavanje trkov med vesoljsko ladjo in asteroidi. S tem bomo igro pripeljali korak bliže h končni podobi. Predstavljena vsebina je skupaj s programsko kodo dostopna na android.monitor.si.

    Objavljeno: 28.5.2013 | Avtor: Ciril Bohak, Matevž Pesek | Monitor Junij 2013 | Teme: 3d, android, igre, programiranje
  • Svetilnik

    Sonyjev zadnji veliki met je bil njihov osrednji model Xperia Z, podrejeni so mu bili tudi vsi oglasi te blagovne znamke. Japonci pa niso mogli iz svoje kože in skušajo še vedno zapolniti vse možne segmente trga in eden od poizkusov v to smer je Xperia SP.

    Objavljeno: 28.5.2013 | Avtor: Anže Tomić | Monitor Junij 2013 | Teme: pametni telefon, Sony, android
  • Popolna desetka?

    Z Nexusom 7 je naveza Asus/Google osupnila tehnološki svet. Tablica za dobrih dvesto evrov je bila odlična in težko so se našli kritiki, ki bi znali tehtno izpostaviti kakšno večjo slabost. Tablica je še danes vrhunski nakup, ki ga odsvetujemo zgolj v primeru želje po večjem zaslonu. Takšnim, kakršnega ima Nexus 10.

    Objavljeno: 28.5.2013 | Avtor: Boris Šavc | Monitor Junij 2013 | Teme: tablica, android
  • Galaksija 3s

    Naslov zavaja, seveda, v članku bomo pisali o novem telefonu Samsung Galaxy S4. Nekateri, ki so (še vedno) razvajeni od »revolucij«, ki jih prinese vsaka nova različica pametnega telefona, se bodo pridušali, da naslov popolnoma drži – nova Galaksija je v resnici le evolucijska nadgradnja modela Galaxy S3. Tako kot je bil iPhone 4s le evolucijska nadgradnja modela 4.

    Objavljeno: 28.5.2013 | Avtor: Matej Šmid | Monitor Junij 2013 | Teme: samsung, pametni telefon, android
  • Na vse ali nič

    Izdelovalci mobilnih telefonov iz modela v model kopičijo funkcije in napravam pripenjajo oznake v upanju, da se bo rast prodaje nadaljevala. HTC se je znašel v drugačni vlogi. V zadnjem poskusu povrnitve stare slave so izdelali telefon z jasno definiranimi zmožnostmi in preprostim, popolnoma okleščenim imenom. Tajvanska igra na vse ali nič se imenuje HTC One.

    Objavljeno: 28.5.2013 | Avtor: Boris Šavc | Monitor Junij 2013 | Teme: HTC, pametni telefon, android
  • Mobilni pisalni stroji

    Applov iOS ima najboljši ekosistem, Googlov Android prilagodljivost, Microsoftov Windows Phone pa priljubljeno pisarniško zbirko. Kljub nesporni kakovosti tekmecev obstaja področje, na katerem jih Android dobesedno vse poseka - prikrojimo si lahko vsako najmanjšo podrobnost, zamenjamo vse sestavne dele, tudi tipkovnico.

    Objavljeno: 23.4.2013 | Avtor: Boris Šavc | Monitor Maj 2013 | Teme: mobilni, android
  • Android in razvoj 3D igre – Asteroidi

    Tokrat bomo začeli z višjenivojskim razvojem 3D igre Asteroidi. V preteklih člankih smo si ogledali temeljne koncepte in delovanje 3D grafike ter predstavili programsko ogrodje Rajawali, s katerim si bomo olajšali razvoj igre. Ustvarili bomo 3D svet in vanj naložili in umestili vesoljsko ladjo ter asteroide. Implementirali bomo tudi prve premike predmetov v navideznem vesolju in se poglobili v načine naključnega izrisa predmetov brez prekrivanja. Aplikacija bo na koncu že dobila obliko, podobno izvirni igri Asteroids. Vsebina članka je skupaj s programsko kodo dosegljiva na android.monitor.si.

    Objavljeno: 23.4.2013 | Avtor: Matevž Pesek, Ciril Bohak | Monitor Maj 2013 | Teme: 3d, android, programiranje
  • Android in razvoj 3D igre

    V prejšnjih člankih smo predstavili vrsto potrebnih konceptov in pomembnih stvari, na katere moramo biti pozorni pri razvoju 3D iger. Tako smo pokukali v osnove 3D grafike in predstavili nekaj naprednejših funkcionalnosti in učinkov. Prav tako smo spoznali tudi nekaj naprednejših konceptov, kot so scenski graf in fizikalni pogon, ki nam olajšajo izdelavo določenih delov igre, kot so razporejanje elementov na prizorišču in obnašanje elementov v navideznem svetu v skladu z določenimi fizikalnimi zakoni. Vsebina članka je skupaj s programsko kodo dosegljiva na android.monitor.si.

    Objavljeno: 26.3.2013 | Avtor: Ciril Bohak, Matevž Pesek | Monitor April 2013 | Teme: programiranje, android
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji